想介紹這首歌~~完全是因為之前看到有人做N x Akira的MAD

用的就是這一首歌喔^^ 感覺非常合適他們呢>/////<

因此~也就不知不覺的喜歡上這首歌了~~


首先~放MV.....

MV還算OK啦~~可是看那兩個人拉扯有點想笑@@|||

還是N x Akira的MAD比較有Feeling >/////<






Bring me to life

How can you see into my eyes like open doors?
Leading you down into my core
Where Ive become so numb

Without a soul
My spirit's sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back home

-CHORUS-
[wake me up] Wake me up inside
[I cant wake up] Wake me up inside
[Save me] Call my name and save me from the dark
[Wake me up] Bid my blood to run
[I cant wake up] Before I come undone
[Save me] Save me from the nothing I’ve become

Now that I know what I’m without
You cant just leave me
Breathe into me and make me real
Bring me To life

-CHORUS-
{Bring me to life}
[I’ve been living a lie..Theres nothing inside]
Bring me to life

Frozen inside without your touch
Without your love, darling
Only you are the life among the dead

[All of this I, I cant believe I couldnt see
Kept in the dark, but you were there in front of me]
Ive been sleeping a thousand years it seems
Got to open my eyes to everything
[Without a thought, without a voice, without a soul]
{Dont let me die here}(It must be something wrong)
Bring me to life

-CHORUS-
{Bring me to life}
[I’ve been living a lie.. There’s nothing inside]
{Bring me to life}


Bring me to life




中文翻譯~是從奇摩的 知識+ 找來的喔~~



你如何輕易的洞澈我的眼眸
引領你降至我那已變得麻木不仁的內心深處

失去了靈魂
我的精神沉睡在寒冷的某處
直到你尋獲歸來

[喚醒我]自內心深處喚醒我
[我醒不來]自內心深處喚醒我
[救救我]叫喚我 使我從黑暗中釋放
[喚醒我]停止我奔騰的血液
[我醒不來]在我散落之前
[救救我]拯救那漸成虛無的我

現在我知道我缺少了什麼
你不能就這樣丟下我
吻我並賜予我生命
賜予我生命

-CHORUS-
賜予我生命
[我像個謊言般的活著..內心如此空洞]
賜予我生命

內心冰封 除非你的輕撫
除非你的愛,親愛的
只有你是這死寂中的希望

我這樣,我無法相信我的盲目
永續的黑暗 但是你站在我面前
我彷彿睡了千年之久
讓我看清所有事物
[不需要思考,不需要言語,不需要靈魂]
{別讓我死在這}(一定有什麼不對)
賜予我生命

-CHORUS-
賜予我生命
[我像個謊言般的活著..內心如此空洞]
賜予我生命



















arrow
arrow
    全站熱搜

    kitty33733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()