這首歌是孫燕姿和倉木麻衣一起合唱的~

因為音樂柔柔的~歌詞也很棒~想和我的朋友分享^^

聽這首歌就覺得朋友就是這樣吧~

歌詞是從奇摩知識來的~


{###_iamowner/9/1677659719.mp3_###}



Tonight, I feel close to you

作詞:倉木麻衣、西室斗紀子/作曲:大野愛果/編曲:Cybersound


倉:Close my eyes and feel your mind
輕輕地閉上雙眼感受你的心境

孫:Time has passed, I walk like a shadow
時光逝去,我宛如幽魂般地游走

倉:Never knew what I am going through
從未知覺 自己穿越過的事物

合:You touch my heart and take my breath away
你觸動我的心弦 教我屏息


倉:Whisper on the wind so softly
風兒捎來的耳語 如此地輕柔

倉:Let the bright stars fill our dreams with love
就讓耀眼星辰將愛注滿我們的夢想吧

倉:Reach for your hand (孫:You're holding my key)
伸向你的手 (你正握著我的鑰匙)

倉:And you show me the way
你引導我方向


倉:Tonight, I feel close to you
今夜 我感覺更接近你

倉:You open my door and light the sky above
你打開我心房 照亮了那天際

合:When I need a friend, you are there right by my side
每當我需要朋友時 你就會陪伴在我身邊

合:I wish we could stay as one
我多麼希望我倆能合而為一 不分開

合:I wish we could stay forever as one
我多麼希望我兩能永遠在一起 永不分離


孫:All the tears that haunt my past
那些淚水糾結著我的過往

倉:You promised it'll be better tomorrow
你曾約定過的明天將會更好的

孫:Play that song You and I listened to
播放那首我倆曾聆聽過的歌吧!

合:And let it gently ease our pain
讓它輕柔地舒緩我們的傷痛




孫:Tender rain drops from the blue sky(倉:Blue sky)
晴空飄下溫柔的雨滴

孫:Flowers blooming, life is so divine
叢花綻開 生命是如此的神奇

孫:Like sunlight on a stream (倉:You're holding my key)
彷彿溪水上閃爍耀眼的陽光般 (你正握著我的鑰匙)

孫:You show the world to me
你引導我看全世界


孫:Tonight, I feel close to you
今夜 我感覺更接近你

孫:You open my door and light the sky above
你打開我心房 照亮了那天際

合:When I need a friend, you are there right by my side
每當我需要朋友時 你就會陪伴在我身邊

合:I wish we could stay as one
我多麼希望我倆能合而為一 不分開


倉:So much love in this beautiful world
在這美麗的世界上 處處充滿著愛
孫:Search for the brightest star in the sky
找尋那夜空中最明亮的星辰
倉:You will find the meaning of love
你將會發現真愛的意義
孫:Don't be afraid (倉:Don't be afraid)
別害怕 (別害怕)
孫:Just be yourself (倉:Just be yourself)
只要作你自己 (只要作你自己)
合:We need this love... 倉:I've never knew
我們需要這份愛…這份我從未知道的愛


合:Tonight, I feel close you
You open my door and light the sky above
When I need a friend, you are there right by my side
孫:I wish we could stay as one



倉:Tonight, I feel close to you
孫:You open my door and 合:light the sky above
倉:When I 合:need a friend, you are there right by my side
I wish we could stay as one
倉:I wish we could
合:stay forever as one



arrow
arrow
    全站熱搜

    kitty33733 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()